Ilona

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Kuvahaaste: 2. Suosikkitavara

Tähän pitäisi siis lisätä kuva suosikkitavarasta ja ensimmäisinä mieleen tuli (ylläri ylläri) kännykkä, tietokone sekä kamera(t)..

Nokia 7230 (Kuva kopioitu Googlesta!)
Ilman kännykkää en varmaan osaisi olla ollenkaan! Se raahautuu joka paikkaan mukana joko taskussa tai laukussa. Peruspuhelin riittää mulle; kunhan sillä pystyy soittaa ja laittaa tekstaria niin se on hyvä! Tällä Nokia 7230:lla mikä mulla nyt on, pystyy myös ottaa kuvia, mikä on ihan hyvä toisaalta, jos haluaa ikuistaa jonkin hetken eikä ole digikameraa sattunut ottamaan mukaan. Kännykälläni pääsee myös nettiin ja facebookkailuun sitä käytänkin silloin tällöin. Paljoa ei kuitenkaan tule kännykällä netissä pyörittyä, koska mulla on kuitenkin tietokone sitä varten.

HP Pavilion g7 (Kuva kopioitu Googlesta!)
Tietokoneen avulla pidän kätevästi yhteyttä kauempana asuviin tuttaviin ja toki noihin lähempänä asuviinkin! Joka päivä tulee tietokoneen ääressä istuttua 1-3h, joskus ehkä kauemmankin.. Ei kuitenkaan yhteen pötköön.. Kirjaudun lähes päivittäin Facebookiin, Petsieen ja nykyään myös tänne Bloggeriin. Voin kirjautua sisään esim. aamuyhdeksältä ja ulos vasta joskus myöhään yöllä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko ajan kököttäisin nenä kiinni ruudussa :D

Canon EOS 1000D (Kuva kopioitu Googlesta!)
Kamera(t) lukeutuu myös mun suosikkitavaroihini. Järkkäri, mikä ihana keksintö, kunhan sitä vain oppisi vielä käyttämään kunnolla :') Mutta aikaahan mulla on ja vielä kun saisi oikein sen innon siihen, että "NYT mä testailen kaikkia asetuksia jne jne..". Omasta mielestäni pihalla (erityisesti aurinkoisella säällä) on paljon helpompi kuvata kuin sisällä. Sisätiloissa en tahdo saada aikaan onnistuneita kuvia, aina ne joko heilahtaa tai sitten ovat muuten vain sumeita tms.. Tuon järkkärin lisäksi multa löytyy Nikon Coolpix S5100 digipokkari, joka kulkee melkeinpä aina mukanani. Ja se on kätevä ottaa mukaan silloin, kun ei jaksa järkkäriä raahata mukaansa. :)
Nikon Coolpix S5100 (Kuva kopioitu Googlesta!)


Oliskohan ne mun suosikkitavarat nyt ollut sitten tuossa.. Luultavasti, eipä ainakaan tuu mitään muuta mieleen nyt yhtäkkiä ;)

Ja tähän loppuun vielä haasteen aiheet:
Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Erilaiset
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti