Ilona

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kuvahaaste: 6. Teema "vihreä"



Kun luin, että teemana on vihreä, mulle tuli heti mieleen mun vihreäsävyiset muumimukit! :D
Keräilen siis näitä muumimukeja ja hyllyssä niitä komeileekin jo 19 kappaletta! :) Siellä ne vielä jonkin aikaa saavat kerätä pölyä, mutta sitten kun omaan asuntoon muutan, niin otan mukit käyttöön. Nyt niitä on ihan turha viedä tuonne keittiön kaappeihin, jotka on jo muutenkin täynnä kuppeja ja kippoja.. ^^'

Lopuksi haasteen aiheet:
Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus

Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"

Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Erilaiset
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

2 kommenttia: