Ilona

perjantai 30. maaliskuuta 2012

Kuvahaaste: 22. Tästä olen riippuvainen

Tähän aiheeseen liittyen voisin laittaa kuvia mm. perheestä, ystävistä, koirasta/koirista, kännykästä, kamerasta ja ehkäpä tästä tietokoneestakin, mutta aiemmissa aiheissa kuvia näistä on jo ollut, enkä haluaisi toistaa itseäni, joten aloin miettiä mitä muuta tähän aiheeseen liittyen voisin laittaa.. Päätinpä sitten laittaa tämän kuvan:


.. Karma. Baari. Sinne on pakko päästä silloin tällöin ihmisten ilmoille ja tuulettumaan - edes kerran kuukaudessa ja mukavaahan on, jos sinne pääsee useamminkin.. ;) Ja nyt en tarkoita, että "pakko päästä ryyppäämään!" vaan paikkana tuo Karma on hirmu mukava. Ja nyt kun sen ilmekin on uudistunut, niin siellä viihtyy entistä paremmin! :) Monen monta iltaa on siellä tullut vietettyä täysin selvinpäin eikä sellainen tuota mulle mitään ongelmaa. Kokeilkaapa joskus itsekin lähteä baariin selvinpäin! ;)

Lopuksi vielä haasteen aiheet:
Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus

Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"

Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva

Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet

Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Erilaiset
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

2 kommenttia:

  1. Mä oon ollut enempi selvinpäin baarissa ku humalassa ja kivaa on ollut! Ei oo siitä kiinni :D Oon kova ravaamaan baareissa ja pippaloissa, mutta juomaan en sitte ookkaa nii kova :D

    VastaaPoista
  2. Mulla taitaa olla aika fifty-fifty tilanne :D Siinä ku 18v täytti ni sillonhan piti mennä jatkuvasti, mut nykysin on rauhallisempaa :D Mä ainaki tykkään käydä baareissa selvinpäin, ei tosiaan mitää ongelmaa sen suhteen! Joillakin ku on se et ku baariin menee niin "pakko juoda".. :D

    VastaaPoista