Ilona

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kuvahaaste: 5. Vanha kuva

Jotain vanhempia kuvia sain kun sainkin kaivettua esiin koneen uumenista, yhden jopa joskus oon tänne koneelle skannaillu :D

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa? ;D
Noin, tuollaisen kuvan siis oon joskus tähän koneelle skannaillu. Mut eiks se niin mee, et minkä nuorena oppii sen vanhan taitaa? Tosin... Tuo kuva on feikkiä alusta loppuun; pullot ovat tyhjiä (kuka lie juonu) ja enpäs mie tuon ikäsenä tainnu alkomahoolista ymmärtää tuon taivaallista.. Muuta kuin sen, että "se on aikuisten juomaa".. :D Kuvassa olen minä keskimmäisenä (ah, niin muotitietoinen) ja serkkupoijat vieressä.

18wee ja blondi!
Sitte vähä uudempaa vanhempaa kuvaa. Kuva otettu 1.11.2008, kun meitsistä tuli täysi-ikäinen 8) Tuntuu kuin siitä ois ikuisuus, täshän taitaa alaata tulemahan vanhaksi, ku jo nuon aatteloo O_o Ja tosiaan; olinpas tuolloin myös blondiino! Tai ainakin puoliksi; hiukset olivat päältä blondit ja alta tummanruskeat.. Ihan kivathan noi oli, mut kyllästyin niihin melko nopsaa, koska niitä piti olla jatkuvasti vaalentamas, kun juurikasvu pukkasi esiin..
Mut hei, olihan se ny hianoo täyttää 18v, vaikka kyllä tähän nykyiseen ikäänkin alkaa jo tottua ;)

Lopuksi haasteen aiheet:
Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus

Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Erilaiset
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

2 kommenttia:

  1. Vitsi teillä on kiva tää blogi! Hirveesti oot saanu tekstiä aikaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^' Kiitos paljon! Kiva, että ees joku tykkäilee :D Hehe.
      Juu mä lisäilin tänne kaikki vanhatki kirjotukset, ku en halunnu alottaa tätä sillee keskenkaiken.. :D

      Poista